Cum câștigă agențiile de publicitate cu ajutorul furnizorilor de internet chinezi?

Când vine vorba de internet, chinezii reușesc întotdeauna să întoarcă multe capete curioase. Orice internaut știe de motorul de căutare chinezesc 100% Baidu, alternativa la Google, sau „The Great Firewall of China”, alternativa virtuală a Marelui Zid Chinezesc sau chiar sistemul de operare propriu țării „China Operating System”, pe scurt COP. Bineînțeles, acestea sunt doar câteva dintre „ctitoriile” virtuale ale programatorilor chinezi de care urmează să mai auzim, dar nu întotdeauna de bine. Continuă să citești Cum câștigă agențiile de publicitate cu ajutorul furnizorilor de internet chinezi?

Rămâi prost! Cum vrea VW să-și curețe imaginea prin publicitate

Cu doar câteva luni în urmă grupul VW era în mijlocul unui scandal imens deoarece pur și simplu și-a mințit clienții în legătură cu emisiile de dioxid de carbon pe care mașinilor lor noi, cu tehnologii așa numite ecologice, le „scuipau” prin țevile de eșapament. Până la urmă au fost găsiți țapi ispășitori câțiva ingineri care au acționat abil la nivelul întregului grup și au introdus, fără știrea conducerii, bineînțeles, un sistem care să „prostească” testele de poluare. Continuă să citești Rămâi prost! Cum vrea VW să-și curețe imaginea prin publicitate