Tabăra pentru antreprenori din Peru, pentru senzații psihedelice

A trecut cu bine Valentine’s Day, Dragobetele, Mărțișorul și 8 Martie și, nu în ultimul rând, vacanțele la schi, pozele pe Instagram și Facebook au fost postate, așa că este momentul perfect pentru ca oamenii din lumea întreagă să înceapă să-și planifice concediul de vară. Dacă ești antreprenor, înainte să te avânți pe Continuă să citești Tabăra pentru antreprenori din Peru, pentru senzații psihedelice

Spamerii internetului deghizați în experți SEO, o capcană pentru antreprenorii care vor să domine pe Google

Antreprenori experimentați și debutanți, mai devreme sau mai târziu veți avea nevoie de serviciile unei agenții de SEO. Este un pas firesc și, în același timp, util pentru dezvoltarea business-ului. Visați să ajungeți pe poziții fruntașe în rezultatele Google și vizitatorii să dea buzna pe site-urile voastre și să înceapă să-și cheltuie banii. Este un ideal frumos dar, din păcate, internetul este plin de „capcane”, respectivi de pseudo-specialiști care promit „marea cu sarea”, promit să „păcălească” algoritmii mărețului motor de căutare astfel încât site-urile voastre să-și poată începe hegemonia online, fiecare pe nișa lui, bineînțeles. Atenție, de multe ori, riscurile pot bate lejer beneficiile pe termen scurt obținute! Continuă să citești Spamerii internetului deghizați în experți SEO, o capcană pentru antreprenorii care vor să domine pe Google

Vector Watch – smartwatch-ul românesc care nu îi impresionează pe români

Un startup născut din materie cenușie românească a făcut furori în momentul în care și-a anunțat intenția de a revoluționa smartwatch-ul, știi, acel dispozitiv inteligent purtat la încheietura mâinii care comunică intens cu smartphone-ul din buzunar oferindu-ți un acces mai facil la informațiile de pe telefon. „Gadgetomaniacii” au adoptat bucuroși smartwatch-ul, dar experiența de Continuă să citești Vector Watch – smartwatch-ul românesc care nu îi impresionează pe români

Antreprenoriat 2.0 – faza recrutărilor

Să fii antreprenor e aproape la fel de cool ca să fii hipster, așa că, de ce să nu încerci ceva pe cont propriu, mai ales dacă simți că ai o ideea din care ai putea deveni cel puțin milionar. Dacă la un moment dat ai avut o idee, ai pus-o în practică și ai transformat-o într-o afacere, bravo ție, ține-o tot așa și la cât mai mult „succesuri”! Pe măsură ce afacerea crește, apare inevitabil nevoia unuia sau mai multor angajați și, ce să vezi, te trezești într-o postură complet necunoscută, cea de angajator, iar dacă totul merge bine promovezi la șef suprem. Continuă să citești Antreprenoriat 2.0 – faza recrutărilor