Vector Watch – smartwatch-ul românesc care nu îi impresionează pe români

Un startup născut din materie cenușie românească a făcut furori în momentul în care și-a anunțat intenția de a revoluționa smartwatch-ul, știi, acel dispozitiv inteligent purtat la încheietura mâinii care comunică intens cu smartphone-ul din buzunar oferindu-ți un acces mai facil la informațiile de pe telefon. „Gadgetomaniacii” au adoptat bucuroși smartwatch-ul, dar experiența de utilizare le-a dat o palmă peste figură: autonomia dispozitivului era deplorabilă, așa că avea nevoie de alimentări frecvente. Este destul de incomod să tot încarci un gadget promovat ca fiind pentru persoane dinamice, pentru măsurarea performanțelor sportive, etc. dar care nu funcționează mult departe de priză.

Circumvoluțiunile creierului românesc au sesizat nemulțumirile utilizatorilor de smartwatch-uri, iar Vector a vrut să vină cu un răspuns la aceste probleme. Ca orice produs nou venit pe o piață cu o concurență acerbă și cu jucători mari cum ar fi Apple, Samsung, Motorola, Asus și alții, ceasurile Vector au vrut să „ia ochii” prin design. Au mizat totul pe cartea eleganței iar modelele pe care le-au scos pe piață nu arată rău deloc. Merg de minune cu o ținută smart casual, dar și cu un costum elegant. Cu siguranță și materialele și finisajele fine sunt de calitate. Pe lângă design, cei de la Vector au vrut să elimine cea mai mare frustrare a purtătorului de smartwatch, autonomia. Au lucrat în „atelierul ceasornicarului inteligent” și au reușit să vină cu promisiunea unui ceas care trebuie încărcat doar o dată pe lună.

Până aici, totul părea să meargă foarte bine. Mai mult, presa de specialitate internațională a primit „cu brațele deschise” inovația românească. Vector a fost înconjurat de urale și aplauze de către toată lumea, iar fondatorii companiei nu aveau de ce să nu aibă încredere în produsul lor, mai ales datorită celor 30 de zile de autonomie promise.

Vector mai avea de trecut un test, cel al utilizatorului plătitor, iar acest test a început odată cu introducerea ceasurilor Vector în oferta eMag la finalul anului trecut. Prețurile porneau de la 1.349,99 lei nu i-au intimidat pe unii curajoși care au vrut să testeze inovația pe banii lor. Reacțiile nu au fost nici pe departe la nivelul ovațiilor din presă. Modelele pentru care utilizatorii s-au obosit să lase review-uri nu au obținut mai mult de două stele din cinci, scor care reprezintă un argument pentru cumpărătorul potențial, în condițiile în care generația nouă Motorola Moto 360 are cinci stele din tot atâtea posibile, iar smartwatch-ul LG Urbane are un punctaj de 4,8 din cinci.

Pe lângă stele, utilizatorii și-au și exprimat experiențele:

rev1

rev2O fi oare utilizatorul român mai pretențios sau avea așteptări foarte mari de la un brand nou autohton?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *